minlangtan

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av minlangtan - 27 maj 2011 15:45

Min Bonus undrar när det är lådsasmammans dag när jag förklarade att vi på söndag firar morsdag.


I år tänker jag inte se till att Bonus får en present med hem till mamma, då han är hos oss på söndagen. I fjol hjälpte jag honom att ordna det på hans villkor, men jag betalade vackert och såg till att han fick fira sin mamma både på morsdag, födelsedag och sommarpresent till henne och mormor & morfar.

Jag trodde att det skulle underlätta vår relation faktiskt, att hon skulle inse att jag bara vill väl, utan att ta i från henne den mamma hon faktiskt ändå är.

Jag minns så väl vad han valde, ett förälskat grodpar som sitter i ett hjärta och kysser varandra.

Han ville ha det, och så fick det bli...

I år är jag inte lika tillmötesgående alls, nada.


Min älskade mamma ska firas och farmor ska firas... och jag hoppas att även jag firas nästa år...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards