minlangtan

Alla inlägg den 30 april 2016

Av minlangtan - 30 april 2016 09:37

Idag lämnar vi april bakom oss, och imorgon går vi in i maj.
Jag är golfgräsänka och har väl inga egentliga problem med det, rätt skönt att få landa i allt och bara vara, och se det jag vill se på tv'n om man säger så.
Jag som annars ser mig själv som rätt självständig och van att vara med mig själv har väldigt svårt att sova ensam. Dessa fyra nätter har inte bjudit på någon bra sömn. Livrädd att blunda och släcka lampan i sovrummet.
Jag är förvånad själv över hur jag reagerar men det är också ytterligare ett bevis på hur trygg jag är med min Mr.
Och jag längtar efter honom även om jag vet hur mycket han behöver tiden med sina grabbkompisar när dom nu är i Portugal och spelar.

Papperna från Falun har kommit med information om studien.
Likaså remissen med NK-cellerna och det måste jag ta på måndagmorgon.
Under veckan måste vi komma iväg och hämta alla mediciner och framför allt titta igenom sprutinformationen.
Vi fick ju ingen sprutgenomgång och jag tycker faktiskt att sprutor är lite så där.

Och så är det många tankar och många funderingar så det passar mig rätt bra att bara ha mig själv och ta ansvar för dessa dagar...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards