minlangtan

Alla inlägg den 13 februari 2017

Av minlangtan - 13 februari 2017 16:20

Vecka 28 är här och med den också känslan av att vara tung och trött. Det börjar kännas helt klart.
Och längtan börjar också smyga sig på, den där riktiga verklighetslängtan.
En sommar med henne! Vår dotter, hon som ofta sparkar på nätterna och som inte alls gillar när jag sitter med benen hopdragna på soffan.

Hennes rum börjar bli till just ett rum. Med hennes grejer. Jag älskar att vara därinne och jag är glad att vi började i tid med allt.

Inom någon vecka börjar jag ordentligt att lämna över mina arbetsuppgifter och ska dra ner på tempot.
Dessa två veckor kommer bestå av medarbetarsamtal och överlämning av personalbiten, vilket känns väldigt viktigt att det blir rätt.

I magen är det full fart och mer där till. Bästa stunderna är när vi ligger nära varandra och Mr får känna hennes rörelser i magen.
Jag ser fram emot fler fina stunder som familj...
Jag ser fram emot våren, att möta våren med glädje. I fjol var det missfall och tunga besked.
I år tänker jag ta revansch på våren!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards