minlangtan

Direktlänk till inlägg 12 april 2011

Det känns så konstigt...

Av minlangtan - 12 april 2011 13:08

Jag vill verkligen inte ha det så här.

Vi pratade mycket igår, Kärleken & jag.

Jag vill inte detta, jag vill inte lägga verkstaden tillika vårt sexliv på hyllan i flera månader. Jag mår inte bra av det, och vårt förhållande mår inte heller bra av det.


Mailade TF idag för att få svar på varför jag blöder, om det beror på GBS, cellförändringarna eller något annat.

Jag hoppas att de i allafall tar sig tid för att svara så att jag får lite lugnt.

Jag är inne på min femte dag med Kåvepenin, så jag tycker att infektionen borde gett med sig om det nu är GBS som gör att jag blöder.

Frågorna bara surrar runt som sagt.


Jag är orolig för hur vårt förhållande kommer att ta denna paus på sex. Jag gillar sex, jag anser att det är (borde vara) en stor del av vårt förhållande.

Vi lovade varandra att ge varandra lite närhet ändå, men hurdå?

Jag vill ha hederligt vanligt sex för jag kan inte sticka under stolen med att jag vill ha de där spermierna. Ärligt men sant...

 
 
Fröken solstråle

Fröken solstråle

12 april 2011 16:58

Åh.....jag hoppas det känns bättre snart och att du får svar på vad som är tokigt, såklart man vill veta vad saker beror på och hur det ska lösas...!!!! Vi har också haft en period utan sex och vi fick börja lite då och då och verkligen ha sex när vi båda ville och samtidigt ibland ta initiativ även om man kanske hellre hade sovit:)

förstår att det inte riktigt är så det är för er och att det är tokjobbigt för dig att bara gå och fundera men jag hoppas ni myser så gott ni kan och ändå känner romantiken i tillvaron!!!

Kramar i massor!

http://www.solensstralar.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minlangtan - 17 mars 2019 20:50

En spontan graviditet, en lycka, en till pusselbit, en komplett familj med två små barn. Älskade lillebror med den mest stolta lilla storasyster som finns... Livet, du gav mig detta. Tack! ...

Av minlangtan - 15 juni 2017 10:27

Så var hon här, vår älskade dotter. Vi lämnades att mysa som det står i journalen. Jag fick sys 4 ytliga stygn och häpnar fortfarande att det bara blev den skadan. Ingen läkare behövde vara inblandad i vår förlossning, och det var en stor seger för m...

Av minlangtan - 13 juni 2017 16:57

Vi befinner oss nu alltså på sal 4 på förlossningen - och vi ska äntligen bli föräldrar. Det är 48 timmar sedan vi kom in för igångsättning. Timmarna jag slumrat till kan räknas på ena handen, jag är trött, lycklig men också trygg. Klockan är strax...

Av minlangtan - 12 juni 2017 07:13

Efter lunch på måndagen fick jag min första dos Cytotec. Man kunde få 8 doser/dygn och varje dos övervakades av en CTG-mätning och man fick en dos varannan timme. Däremellan var vi fria att göra vad vi ville. Eftersom dosen startades på eftermiddagen...

Av minlangtan - 11 juni 2017 04:16

I vecka 41+1 hade jag en tid för igångsättning då hon inte visade några som helst tecken på att vilja komma ut själv och i vårt landsting är det 41+0 som gäller för IVF-bebisar. Vi var riktigt redo och väskorna stod nere i bilen och väntade medan vi ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards