minlangtan

Alla inlägg den 8 april 2011

Av minlangtan - 8 april 2011 12:52

Efter en lugn gårdag så myste vi till det. Resultet blev smärta i flera timmar och framför allt - blod blod och ännu mera blod. Allt man googlar med blod och blödningar kryddat med smärtor blir cancer. Något litet om infektion fanns också men det uteslöt jag eftersom jag var på sjukhuset för mindre än en vecka sedan. Oron förstörde hela gårdagskvällen. Mitt cellprov och kolposkopin gjordes för en månad sedan. Brevsvar skulle komma från TF. OM det hade varit något allvarligt skulle det väl ha synts på VUL för en vecka sedan. Han skulle väl också kontaktat mig med snabbhet om cellprovet visade något att oroa sig för, försökte jag lugna mig med. Imorse hängde jag på luren hos TF för att boka en tid under början av kommande vecka tänkte jag, för något är galet. I luren möttes jag sv sköterskan som kunde bekräfta mina symptom eftersom TF skrivit ut Kåvepenin åt mig i går men inte hunnit diktera brevet. Så nog var det en infektion. Nu får jag vänta och se vad det är för infektion. Varför kunde inte detta ha upptäckts på sjukhuset. Sänkan var ju förhöjd och jag blödde. Idag letade jag reda på närmsta apotek och tog mig en lång biltur. Jag vill verkligen veta vad jag har för infektion.Många tankar nu.Missar vi ägglossningen?Det upptäcktes den 8 mars dvs kort efter mitt missfall. Har infektionen gjort det omöjligt för graviditeten att fortlöpa? Fan vad jobbigt det känns att bryta ner det lilla lilla immunförsvar man hunnit bygga upp på dessa tre månader av penicillin-löshet, den längsta tiden för mig på väldigt länge. Jag vill veta vad nästa steg är. NU!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards